13 Şubat 2011 Pazar

ÇİKOLATA TUTKUNLARINI BİRLEŞTİREN SEVGİ

Çikolata tutkunlarını birleştiren bağımlılk değil sevgidir.Bu sihirli maddeden yalnızca söz ederken bile kendimizden geçeriz.Nefis kokusu,doyumsuz tadı ile ağzımızda erimeye başladığı anda,başka hiçbir zevkle karşılaştırılamaz.Çikolatadan söz ederken gözümüzün önünde yumuşak kıvrımlar halinde bir denize sürekli akan koyu renk,yoğun bir sıvı canlanıyor.Herkes gibi,bende bu denize dalmaya can atardım.Bu bir yıldırım aşkıydı,tutku sanatla buluşmuştu.Esas oyuncu çikolata ile sizlerin karşısına çıktım.

3 yorum:

  1. harika yazmışsın canımmm benimmm

    YanıtlaSil
  2. bence önemli olan çikilataya senini verdiğin lezzet verdiğin sevgiyle emek birleşmiş harika olmuş ben tattım mutluoldum bayıldım senin ellerinin tadı bence kutlarım

    YanıtlaSil
  3. ADSIZ OLAN KİŞİ MÜZEYYEN SARIÖZKAN (ADIM ÇIKMADI)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...